3 Ağustos 2007 Cuma

Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler:

Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler:

5- Karayağmurlar Bedri ,“Bilgi Çağı ve Sanat”Bilgi Çağı ve Sanat IV. Ulusal Sanat Sempozyumu Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Güzel Sanatlar Fakültesi Yayınları :18 2000 Ankara, s. 126-129
6- Karayağmurlar Bedri, “Yaratıcılık Açısından Sekiz Yıllık İlköğretim Okullarında Sanat Eğitimi”, Anadolu Üniversitesi 4. Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler Kitabı, 1997 Eskişehir, s. 315-321
7- Karayağmurlar Bedri, “Yaratıcı Bireylerin Yetiştirilmesi Açısından Genel Eğitim İçinde Sanat Eğitiminin Yeri” İzmir 1. Eğitim Kongresi Bildirileri, Buca Eğitim Fakültesi Yayını , 25-26 27 Kasım 1991 İzmir s.

Hiç yorum yok: